021-66505499
ورود   -   ثبت نام    |   

حریم خصوصی

خرید دات کام  به اطلاعات خصوصی اشخاصى که به عنوان خریدار یا فروشنده ازخدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. تمامی اطلاعات گرفته شده از خریداران و فروشندگان در هنگام ثبت نام فقط در اختیار سایت خرید دات کام و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده و ایجاد خطا در روند خرید و حفظ حقوق آنها از سایت میباشد و خرید دات کام متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی خریداران و فروشندگان دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات خرید دات کام، مانند متن، گرافیک، آرم، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت جزئی از اموال خرید دات کام محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس انحصاری بوده و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای خرید دات کام محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت www.kharid.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.