021-66505499
ورود   -   ثبت نام    |   

ضمانت بازگشت کالا

خرید دات کام با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت بازگشت باشند و هر گونه نقص فنی در کالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. البته ملاک مرجوعی و تعویض کالا وجود مغایرت در مشخصات کالا بر اساس مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

لازم به ذکر است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری به منظور مرجوعی کالا ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش خرید دات کام کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در خرید دات کام به اتمام برسد، و خرید دات کام امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت در بازار و ارز باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

شرایط سرویس گارانتی خرید دات کام:

  1. از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خرید دات کام خودداری کنید
  2. دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود
  3. لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط خرید دات کام دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  4. هیچگونه آسیب اعم از پارگی، نوشتن آدرس و مخدوش شدن به جعبه ی اصلی کالا وارد نشود.
  5. هزینه مرجوعی کالا به عهده ی خرید دات کام میباشد و پس از ثبت و اعلام مرجوی و دریافت کد منتظر همکاران ما برای دریافت کالا باشید.